poniedziałek, 7 czerwca 2010

Ene due seler feler

Nie mam już siły... Szukam i szukam czegoś czego jeszcze nie jadłam, co bym chciała zjeść i co się robi bardzo szybko i nic :( Jak już ktoś w przepisie na sałatkę brokułową jako główny składnik podaje golonkę, to ja Cię przepraszam... No więc czego ja w ogóle od tej sałatki chcę? Ma być zdrowa, pożywna i dostarczać mojemu ciałku wszystkiego czego mu potrzeba, czyli odrobiny witamin (zapraszam na stronkę: http://pl.wikipedia.org/wiki/Witaminy). Stwórzmy więc witaminową sałatkę z listą witamin w ręku:

  • wit. A - ser
  • wit. D - jaja
  • wit. E - oliwa z oliwek
  • wit. K,B11,B9,M - sałata
  • wit. B1 - chleb razowy
  • wit. B2 - fasola czerwona
  • wit. B3,PP,B12 - tuńczyk/kurczak
  • wit. B6 - pestki dyni
  • wit. B7,H - marchew
  • wit. C - papryka
W sumie nie wyszło z tego nic wyjątkowego,ale ileż zdrowia ;) W mojej wersji marchew i papryka zostaną poddane obróbce ciepłem ;), a chleb razowy pokrojony na grzanki.  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print