piątek, 4 marca 2011

Sałatka z rukolą i gruszką

Ostatnio mam ochotę na bardzo proste, bardzo szybkie, kilku-składnikowe dania... I bynajmniej nie mam na myśli pączków ;) Ponieważ staram się regularnie chodzić na siłownię, dbam o to, żeby mój organizm dostawał wszystko czego przy wzmożonym wysiłku potrzebuje. Jem więcej sałatek, ale zupełnie innych niż zwykle. Eksperymenty, eksperymenty ;) Przepis na sałatkę znalazłam tu, ale w związku z chwilowym brakiem piekarnika nieco go zmieniłam. 


  
Składniki:
  • 2 garście rukoli
  • 2 garście roszponki
  • 1/2 gruszki
  • duża garść orzechów brazylijskich
  • łyżka miodu
  • łyżeczka oliwy
  • łyżeczka octu balsamico
  • pieprz, sól
  • odrobina soku z cytryn
  1. Wymieszać oliwę z miodem, pieprzem i balsamico. 
  2. Orzechy pokroić.
  3. Gruszkę pokroić w cienkie plasterki i polać je sokiem z cytryny. 
  4. Sałaty wymieszać w misce z sosem i rozłożyć na talerzach. 
  5. Każdą sałatę posypać plasterkami gruszki i orzechami. 
 Dobrym dodatkiem będzie kozi ser ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print