poniedziałek, 3 września 2012

Kisiel mango z tapioką

Szaleję za połączeniem mango i pomarańczy, dlatego postanowiłam tym razem zaserwować sobie ten duet na śniadanie. Dziś razem z tapioką. O tapioce pisałam już tu. Lubię ją, bo jest inna niż wszystko, co znałam do tej pory z polskiej kuchni, no i otrzymujemy dzięki niej zdrowy kisiel z bogactwem uroczych przeźroczystych kuleczek, którym mało kto potrafi się oprzeć. Mniam! :-)



Składniki na 4 porcje:
  • 2 dojrzałe mango obrane i zmiksowane
  • 2 szkl soku pomarańczowego
  • 3 jabłka pokrojone w niewielkie cząstki
  • 1 szkl tapioki
  • 1 łyżka brązowego cukru
  1. Do garnka przełożyć wszystkie składniki i pozostawić na ok 10 min.
  2. Stale mieszając gotować na niewielkim ogniu do momentu, aż tapioka stanie się przezroczysta (ok 15 minut).
  3. Podawać na ciepło lub na zimno.
Smacznego! :)


7 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam zdobyć tapiokę, ale nie mogę nigdzie jej odnaleźć (dobra, przyznam się: czekam aż sama wpadnie mi w łapki). Kupujesz w internecie? Chciałam zajrzeć do sklepów w stylu "zdrowa żywność', ale jakoś nie miałam w nich szczęścia...
    A kisiel z mango? Uwielbiam! Wszystko co ma w sobie mango jest dla mnie pociągające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Kupuję zwykle w eko-sklepach, chociaż ostatnio widziałam ją również w Delimie :-)

    Mango to jeden z moich ulubionych owoców :-) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam smak mango
    muszę kupić tapiokę - koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ile osób jest ten przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie starcza na 6 niewielkich deserów, lub 4 dla łasuchów. :-)

      Usuń
  5. ile to może sie gotować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 15 minut. Zależy od wielkości ziarenek tapioki. :-)

      Usuń

Print