sobota, 31 lipca 2010

Wieczór w stylu mexico

Wczorajszy wieczór był uroczy. Najpierw wpadła siostra, z którą smażyłyśmy tortille na quasadillas, a potem przy wciąż napełniających się na nowo szklaneczkach z mojito zajadałam się mexykańskim przysmakiem maczanym w jednym z pięciu sosów. ;)
Poniżej zdjęcie mojito-podaję też cały przepis. Wariacja nad mojito jest wyśmienita. Niestety nigdzie nie mogłam dostać mięty, więc musiałam jakoś obejść się bez niej ;)

Mojito


Składniki:
jedna limonka
sok z jednej cytryny
5 łyżek cukru pudru
5 łyżek brązowego cukru
2 kieliszki białego rumu bacardi
4 łyżki syropu mojito (monin)
2 łyżki syropu karaibskiego (monin)
listek bazylii

Sok z cytryny, cukier puder i cukier brązowy wymieszać do całkowitego połączenia-powstanie z tego przepyszny syrop cukrowy.
Limonkę pokroić w bardzo cienkie paski.
Do szklaneczki wkładać kostki lodu, przekładając je plasterkami limonki. Całość zalać rumem, syropem mojito, karaibskim i cukrowym. Wierzch posypać posiekanym listkiem bazylii :) PYYYYCHA!


A tu mojito z tego samego przepisu, ale już bez dodatku rumu (można z powodzeniem prowadzić po nim auto)-smak pozostał jednak tak samo wyśmienity :)




A tu quasadillas :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print