piątek, 27 września 2013

BOSKA MROŻONA TAJSKA HERBATA która podbiła moje serce

Wiem, że to już czas raczej na rozgrzewanie, ale kocham tą herbatę i muszę się podzielić przepisem. Wyżłopałam dziś dwa wielgaśne kubasy i po głowie chodzi mi kolejny. Jestem wielką fanką bubbletea, ale odkąd przeczytałam, że jest niespecjalnie zdrowa... I że zawiera niemożliwie wielką ilość kalorii, przynajmniej na okres ciąży odstawiłam ją na bok. 
Ta wersja mlecznej herbaty- na mleku krowim i kokosowym zadowala mnie nie mniej, a o ile jest zdrowsza. Mimo, że herbata zimna, polecam gorąco. :-)

Przepis z pięknego bloga http://codziszjemnasniadanie.pl którym z ekstazą cieszę oczy. :-)


Składniki na 4 porcje:


  • 4 torebki czarnej herbaty
  • 1/2 szkl cukru
  • 1 szkl mleka
  • 1 szkl mleczka kokosowego
  • lód
  1. Zagotuj wodę i zalej dzbanek z czarną herbatą.
  2. Dodaj pół szklanki cukru, zamieszaj i pozostaw do ostudzenia. 
  3. Wymieszaj mleko z mleczkiem kokosowym. 
  4. Wrzuć lód do szklanki, zalej 2/3 herbatą i 1/3 mieszanką mleczną. Lub na odwrót, jeżeli masz akurat potworną ochotę na mleko. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print